Sníh na Ronje

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 29 23:40:32 CET 2007

Aleš Fílip napsal(a):

>Dobrý den,
>
>Když je hezky, tak to funguje :-)
>
>V mlze to nejede - letos zatím asi jeden případ,
>a od té doby co začalo mrznout a sněžit, tak jsou s tím stále nějaké
>problémy.
>
>Podle mne je to techologie úplně na 2 věci. V dnešní době.

U fy máme nějaká profi FSO a údajně to jede i v mlze - má to laser v IR
spektru a jeden viditelný na zaměření.
Používá se to na TV přenosy, takže to asi bude OK...  Ovšem pokud
přijde  fujavice typu "bílá stěna" taky nevěřím že to půjde.
V těchdle případech totiž přestávají fungovat i  rádiové minilinky , byť
mají 30dB rezervu.