DO s plovoucim kodem a bezpecnost

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 20:01:46 CET 2007

Tohle je ale uz spise veci Vasi dohody s pojistovnou. Jak to jsme,
urcite bychom dokazali vymyslet rpolomeni libovolneho systemu ochrany.
Takze pokud se vas nekdo rozhodne vykrast, tak Vas vykrade. Podstatne
je, jestli vam pak pojistvna neco zaplati. Jestli Vam treba nerekne,
ze jste mel garazove dvere nezabezpecene. Vim ze s tim nejakou dobu
delali divadlo. Predelavali jsme kvuli tomu na chate dvere, aby to
odpovidalo prani pojistovny. Takze pokud otom opravdu uvazujete, tak
se zamyslete i nad timto.

Honza