ARM modul treba i s LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Listopad 29 16:16:18 CET 2007

BTW, na nejakem ruskem serveru jsem cetl, ze k cemu je vubec SDRAM bez
cache u AT91SAM7SE. Osobne si to nemyslim, asi jen nekomu chybela
predstavivost ;). Existuji treba AT91RM9200 nebo AT91SAM926x (ARM9 s
externi sbernici pro SDRAM), ale myslim si, ze mit treba 32MB SDRAM se
muze hodit i v pripadech, ze nepotrebuji neco zpracovavat nejakou
silenou rychlosti. Navic muze byt vyhodou byt i castecne uzamceny
firmware ve FLASH a nizsi spotreba.

Ovsem ARM7 na nejakych 50MHz (+/-drobne) a ARM9 na 180MHz s cache trochu
rozdil asi je. V kazdem pripade jsem rad, ze jsou ty AT91SAM7SE k mani,
mne se ted bajecne hodi do projektu.

Mimo to, mit tak v dobe Sinclairu, Atari a pozdeji Amigy, stroj s
vykonem AT91SAM7S512 na stole, byl bych stestim bez sebe ;). Asi by se
to dnes neujalo, ale udelat s tim dnes masinu v tomhle duchu s Linuxem
jako OS, by nemel byt velky problem.

--
Jiri Bezstarosti