OT: instalace office 2007

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 29 14:36:57 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.11.2007 od Michal HW:

> "Argumentace je jednoducha" jasne mohu prejit na jiny produkt. Treba
> OpenOffice a taky to zkusim.

Proc bys to zkousel? Nic nezkousej a normalne na nej prejdi. Nikdo ti
v tom prece nebrani. Uzivatele Windows te nebudou odsuzovat za to, ze
pouzivas neco jineho, toho se prece nemusis bat.

> Ale XP nemaji nahradu - hromada SW pod Linuxem nejede.

Proc by Windows XP nemely nahradu? To mi hlava nebere. Vsude kolem
slysim, ze linux je alternativni operacni system a je lepsi a levnejsi
a rychlejsi a bezpecnejsi a otevrenejsi a radostnejsi nez Windows. Tak
to prece musi jit. Prece ti lide nelzou.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz