ARM modul treba i s LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Listopad 29 14:12:14 CET 2007

BTW, docela mne laka si udelat vlastni PDAcko. 5.7" displej s rozlisenim
640x480 uz je rozumne velky neco na nem delat a cist a jeste porad se to
vejde do naprsni kapsy. Kdyz to casem "vyderivuju" z ruznych projektu,
nemuselo by mi to sezrat az tolik casu a jako OS mi Linux vyhovuje.

A ze se dnes ve velkem vyrabeji lepsi PDA (hlavne ohledne vypocetniho
vykonu a nebo treba vydrze na aku) nez kouka z toho, co bych si
postavil, koho to u hobby projektu zajima ? Rovnou blikajici LED se take
prodavaji a presto si spousta lidi stavi blikace, protoze treba chteji
blikat jinak, tak proc by nemelo par fajnsmekru bavit si postavit
vlastni PDA ;). Hlavne budou mit neco, co nema kazdy - no kolik lidi si
postavilo PDAcko ;) ? V neposledni rade k tomu mam a umim (a nebo mohu
donastudovat) vsechno a nepotrebuju se kohokoli ptat na svoleni, s nekym
se roky domlouvat a nakonec nedohodnout jak to ma byt a kdyz se
rozhodnu, rovnou muzu, coz ovsem taky znamena, ze nemusim ;))).

--
Jiri Bezstarosti