OT: instalace office 2007

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Listopad 29 13:56:11 CET 2007

Zkuste to, casem treba zjistite, ze se bez spousty tech
"nepostradatelnych" programu obejdete. To same uz jste nejspis zazil u
DOSovych programu, pak Win3.x, Win9x, za chvili vas to ceka s
Jehovistami... Ve svete free software jsou tyto zmeny mene bolestne.
Treba dopadnete jako kamarad, ktery sice windows ma, ale pry kdykoli je
spusti, tak hlasi, ze zmenily cas zimni<->letni :-)

Lasa

P.S. to byl muj prvni a posledni prispevek v tomto threadu, doufam, ze
jsem militantni redmontisty moc nepopichnul, na tom skutecne nemam zadny
zajem