instalace office 2007

r robo35@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 29 13:45:23 CET 2007

>Treba Eagle a to je trosku drazssi SW muzete mit na dvou Pc a pokud ho pouzivate jen pro tisk tak je zdarma.

Na druhom PC mozes mat sucasne spusteny jedine freeware verziu...
A nechcem rypat, ale Eagle ma dost jasne a priamociaro (ako pisu) definovane co mozes:
(http://www.cadsoftusa.com/freeware.htm)
The definition of non-profit is fairly simple and straightforward:

  a.. If you earn money by using the Freeware version of EAGLE Light, you have to register it.
Inak povedane, ak na tej tlaci zarobis, porusil si licenciu!

Napriklad Corel (GSX3) ma tento problem osetreny podmienkou, ze nesmie byt sucasne v operacnej pamati viacerych pocitacov. Inak povedane, moze byt nainstalovany ale nie naraz spusteny...
Ale, ako pise p. Zahradnik, to nie je ziadny OEM soft.

A co sa tyka Okien, je tam dost presne urcene, na co sa viaze OEM licencia a urcite to nie je "kus plechu" ci plastu s COA nalepkou :-)
Na tu staci teplovzdusna pistol ...

Robo