ARM modul treba i s LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Listopad 29 13:29:13 CET 2007

To je zasluzny pocin. Ono je desne, kdyz clovek s necim zacina v dobe,
kdy mu jeste moc lidi neporadi a tak se mi ty zacatky s ARM natahovaly a
natahovaly ... Jak to zacne pouzivat vice lidi, uz jde o lavinu a pak uz
se da klidne zeptat do konfery a je slusnejsi sance, ze nekdo bude umet
a chtit poradit a na webu se take najde spousta odkazu, misto par
reklamnich letaku a aplikace pro pochopeni zadna. Nakonec ani ja se
nechystam informace o ARMech nejak tajit, to prece nema vyznam.

No a ze je neco za penize, to da u HW, ktery musim sam zaplatit a
uhradit rezii k jeho vyrobe, snad vcelku normalni a jak vidite, schema k
nabizenemu modulu take nijak netajim ;).

--
Jiri Bezstarosti