OT: Re: instalace office 2007

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Listopad 29 13:35:47 CET 2007

ZprávaJenom drobnost: Netusite nekdo, jak je definovano ono "komercni
vyuzivani"? Znamena to napriklad, ze komercne vyuzivane je PC, na nemz nekdo
90% casu smazi hry, ale jednou za tyden si na nem pusti ucetni soft a
natluce si tam uctarinu? Nebo je to PC, z nehoz napisu jeden obchodni dopis?
Nebo je to PC, ktere ridi vyrobni linku na plastikove pajdulaky, ktere v
ramci charity zadarmo rozdavam?
Jak pisu, neni mi to jasne. Mate v tom nekdo jasneji?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Cihak@dkv.lbc.cd.cz
To: hw-list@list.hw.cz
Sent: Thursday, November 29, 2007 1:08 PM
Subject: RE: instalace office 2007

Nevím jak u Office 2007.
Ale u některých starších verzí Office bylo v licenčních podmínkách, že smí
být nainstalovány i na NB za předpokladu, že ho nevyužívá někdo jiný. Také
to platilo že pokud máte legální licenci na služebním PC, můžete si je
nainstalovat i na soukromém domácím PC pokud není žádným způsobem komerčně
využíváno. Když jsem se zástupců M$ ptal, zda to platí zároveň (tedy NB i
domácí PC) tak vytřeštili oči, zabublali, zeptali se mě zda bych toho
nechtěl trochu moc a na otázku neodpověděli :-)). Takže je dobré si přečíst
licenční podmínky... Já vím, já vím ony jsou napsané tak, aby se to přečíst
nedalo...
Také jsme se ptali na použití "nějak získaného" instalačního média pokud mám
platnou licenci. Odpověď zněla, že pokud mám platný kupní doklad na stejný
SW (stejnou verzi) který je na tom médiu mohu ho použít a jedno jak jsem to
médium získal.

Ale upozorňuji na to, že na tom školení jsem byl před 5ti tety a novější SW
mohou mít licenční podmínky zcela jiné.

    Martin.