instalace office 2007

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 12:16:35 CET 2007

Mne osobne je to celkem jedno :o) Jen jsem chtel naznacit, ze kazdy ma
moznost prijmout nebo neprijmout licencni podminky a pouzivat nebo
nepouzivat software.
Proste pravidla jsou dana a tak je bud dodrzuju, protoze dany produkt chci,
nebo jsou mi proti srsti a produkt nepouzivam.

Stejne jako se muzu odstehovat do zeme, kde maji lepsi zakony, pokud mi ty
domaci tolik vadi.

Samozrejme, muzete se sta poslancem a zakony se snazit zmenit (nebo
zamestancem MS a snazit se zmenit licencni politiku)

PK