ADMIN: Dulezite Re: OT: Dorucovani zprav do konfery.

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Listopad 29 12:09:44 CET 2007

On Thu, 29 Nov 2007, Jiri Bezstarosti wrote:

> Aha, ale tim to nebude, posilam vzdycky vsechno ze stejneho uctu a na
> stejny mi to chodi. Nekdy jen trva doruceni dele a jak uz jsme byli
> svedky, ze se da vytvorit teorie i k zamotavani dratu, tak tady je to o
> teorii delsiho dorucovani veci k veci ;). Urcite jsem nemel na mysli
> nejakou cenzuru i kdyz mozna nejaky system k filtrovani zprav s
> pohorsujicim obsahem by existovat klidne mohl a asi by tezko mel nekdo z
> elektroniku neco proti. Pes ale muze byt zakopan kdekoli, nemusi to byt
> vubec zrovna na serveru s konferou.

Musite se podivat do hlavicky toho emailu ktery Vam prijde 'opozdene'.
Napriklad Vas email (na ktery delam reply) :

10:05:10  jste ho odeslal
10:06:56  prosel nejakym spamassassinem na anoweb.cz
10:07:00  jej prijal hw server
10:07:20  jej listserver rozesilal
10:07:26  jej predal na muj server

Je treba k tomu pristupovat s rezervou, ne vsichni musi mit dobre nastaveny
cas, ale pro orientaci kde to hnilo to staci...