RE: O poště (Re: Do třetice)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 28 22:40:26 CET 2007

Pro někoho ten server opravdu je, ale na mou linku 6Mbit/2Mbit bych si něco
webově náročnějšího ani netroufl dat. Ale to je otázka peněz, hosting za
150Kč/měsíc je na takový ty obyčejný stránečky, na nečem takovým provozovat
něco solidního taky nemá cenu, to se pak webhostingy/serverhousingy pohybují
cenově úplně jinde. Naše firma má taky několik serverů u providera, garance
linky je nedostupnost řádově v několika málo hodinách ročně, jenže cena se
pak pohybuje ve stonásobku těch 150Kč a samozřejmě cena serverů je pak někde
na dvoutisícnásobku. Všechno je jenom otázka priorit. Na pár fotek a nějaký
blbosti si klidně zařídím hosting za 150Kč s tím, že se musím přizpůsobit
nebo nějak rozumně domluvit. Na nějaký pořádný služby to chce něco úplně
jinýho...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death