ADMIN: Dulezite Re: OT: Dorucovani zprav do konfery.

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Středa Listopad 28 21:44:58 CET 2007

Dovolim si malou reakci na prispevek uvozeny ADMIN (na ktery se neodpovida ... :) )

Pokud je mail spatne odeslany (odeslany z neregistrovane adresy, prilis velika priloha) je Mailmanem zadrzen az do schvaleni Adminem. Vracet je automaticky zpet je s ohledem na spam nemoudre - navic casto by vznikla smycka dvou robotu. Nechat je zahazovat by slo, ale diskutujici by byli ochuzeni o nektere prispevky. takze schvalovani probiha vice mene nahodne podle toho, jak se kdo koukne do chybove slozky, ale malokdy pretahneme 10 hodin, obvykle reagujeme behem 1-2 hodin.

Obecne plati, ze maily s ceskym predmetem poustime vice mene bez cteni, maily s predmetem obsahujici AJ vyrazy jsou letmym pohledem filtrovany. Pokud je jich moc (vice nez 3 denne) z jedne adresy, je bud nastaveno zahazovani z teto adresy, nebo je autor vyzvan k registraci. Pokud tak neucini, jsou jeho maily zahazovany jako spam.

Obsahove prusvihy si musi ohlidat Admin a samotni diskutujici, coz se dari. Alespon k blacklistu jsme myslim jeste sahnout nemuseli :)

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759