O poště (Re: Do třetice)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 28 19:57:59 CET 2007

No s tim by se dalo souhlasit az na to ze nevim o hostingu, ktery
popisujete - tedy kde se s vami bude (za ty penize co me to stoji) nekdo
o necem bavit natoz pak o pulnoci. Tedy takto zadat/telefonovat muzete,
ale jestli to spravi za hodinu nebo za dva dny je ve hvezdach.

V poslednim serveru co jsem mel doma jsem mel uptime 450 dni a to jen
proto, ze nam prepojovali privod do baraku a UPSka holt 4h neustoji.

Navic ty neomezene hostingy jsou dosti omezene (rad zjistim ze nejaky
neni) - male DB, mala podpora novych server aplikaci, ve smlouve mate
takove perly ze Vas muzou odpojit v pripade narustu trafficu (prestoze
linka je neomezena) apod. Ja jsem si tim prosel a za ty penize je to
velmi draha sluzba. Jeste tak bych uvazoval o serverhostingu, ale ten
vychazi tak 4x draz nez to co mi bezi doma a neni k tomu to co mi server
poskytuje - centralne ulozene veskera data s automatickou zalohou a
printserver.

Navic doma jsou uz ted tri stanice a starat se o to komu kde se co
ztrati nebo si smaze na disku je take dost prace. Takhle maji vsichni
vsechno na serveru.

Jak jsem psal nerikam, ze je to pro vsechny, ale ta cena JE rozhodne
srovnatelna - server zere pulku z celkove spotreby 100W takze nejakych
140Kc mesice. Tu druhou pulku bych propalil stejne kvuli pripojeni a
domaci siti kde je stejne vypadek fatalni tak jako tak bez ohledu zda
server mam nebo nemam. Jiste je tu cena za HW, ale na takovy domaci
server klidne staci ta deska od Intelu za 1500Kc + RAM 300Kc + HD 1000Kc
+ ZDROJ (slusnej) za 700Kc = 3500Kc (to nekteri lidi prokouri za jeden
mesic) ;-)

Radek Vicek