instalace office 2007

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Listopad 28 19:28:48 CET 2007

Zdravim,
kamarad kdysi resil neco podobneho s notebookem. Chtel instalacni
media jak po prodejci notebooku tak po Microsoftu. V obout pripadech
mu zdelili, ze instalacni medium mu musi dodat ten druhy.
Nakonec to vyresil tak, ze si stahl instalacky s netu a pouzil sve
vlastni registracni cislo. Rikal ze je to legalni, ale nevim, jestli
je to pravda.

Honza