O poště (Re: Do třetice)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Listopad 28 12:42:29 CET 2007

Kolik schvalne platite mesicne?

Ja jsem se sel ted podivat na watmetr co mi meri veskerou spotrebu
celeho racku s modemem, routerem, switchem, serverem, ups, meteostanici,
tiskarnou a serverem.

Ukazuje to za 28dni spotrebovanych 69kWh coz zhruba odpovida okamzite
spotrebe 90-105W. Nevim presne kolik stoji ted kWh (snad 4Kc?), ale to
neni tak uplne strasne, vzhledem k tomu, ze mi ten server poskytuje i
jine sluzby.

Tim nechci rict, ze si musi kazdy ridit domu server, ale ze to take neni
nic zavratneho.

Radek Vicek