O poště (Re: Do třetice)

Středa Listopad 28 11:29:56 CET 2007

Hezké dopoledne,

    ještě jednou chci poděkovat všem za nabídky na gmail, ale upřímně se
mi nechce měnit adresu. Tuhle mám zaregistrovanou všude možně i nemožně
a funguje, jen teďka byl problém s odesláním pošty, což ale byla chyba
někde jinde.

    Na poštu používám poštovní program (Thunderbird) a jsem moc
spokojená, nemám ráda webová rozhraní, už proto, že to je pomalé. Vždy
jsem používala poštovní programy, nejprve OutlookExpres a pak TB a u
toho jsem zůstala, ač jsem jeden čas chtěla zpět k OE, jenže to nešlo
jednoduše, tak jsem zůstala u TB a teďka je to fajn program.

    Takže asi takhle to vidím.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186