RFID ctecka.

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Listopad 27 16:59:18 CET 2007

dobry den. diky za upozorneni, ale samozrejme to vim ;-) a do budoucna s
tou seriovkou pocitam. Ovsem v tehle aplikaci uz to neslo dat na
seriovku. Nastesti ve vetsine pripadu prave my ovlivnujeme jake karty
zakaznik pouziva, takze zatim uspesne odolavame :). V budoucich
aplikacich samozrejme pocitam se seriovkou.

BTW: kdyz uz se tak bavime o tech cteckach, nevite, ci nemate zkusenost,
s nejakym cipkem, ktery zvlada vicero formatu, nez jen EM410x ? Neco,
aby to bylo jednoduche a levne ;-) Stacil by cipek, nemusi to byt modul,
jako to, o cem je tady rec nyni.

kdyztak predem diky

S pozdravem

Ondrej Kozumplik