RE: Skoro piatok: Kabelová topomorfologická latence - kviz

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Listopad 27 14:09:42 CET 2007

> Subject: Re: Skoro piatok: Kabelová topomorfologická latence - kviz
>
> no to je tiez pravda... Nie je sice este piatok (aj ked moj
> odpor k praci sa blizi teflonu) ale skusme maly kviz :-) Kto
> vypocita latentabilnu maticu kabelaze z prilozenych obrazkov
> odomna dostane seriu 10-tich obaliek vydanych francuzskou
> postou pri prilezitosti spustenia LHC

A kdy uz do toho vlastne poradne kopnete? Zda se mi, ze se tam s tim nejak
moc ..rete :-))))

Kdybyste se nepiplali s vyvazovanim perfektnich kabelovych forem a nechali se
trochu inspirovat nejmenovanym francouzskym institutem, uz to davno mohlo
jet, ne? :-))))

BTW: Na jare se k Vam asi zase vypravime se skolou na vizitaci.

Jakub Serych