Skoro piatok: Kabelová topomorfologická latence - kviz

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Listopad 27 13:49:45 CET 2007

no to je tiez pravda... Nie je sice este piatok (aj ked moj odpor k
praci sa blizi teflonu) ale skusme maly kviz :-)
Kto vypocita latentabilnu maticu kabelaze z prilozenych obrazkov odomna
dostane seriu 10-tich obaliek vydanych francuzskou postou pri
prilezitosti spustenia LHC
(http://public.web.cern.ch/public/LaPoste/FrenchPost.html). Sucastou
balicku je aj 7cm dlhy kusok supravodiveho kabla ktoreho 7000km sluzi
ako vinutie vsetkych supravodivych dipolov v LHC.

Takze sutazne materialy:
Pripad 1, vypoctove v CERNe
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kviz/1.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kviz/2.jpg
Pripad 2, jeden nemenovany institut vo Francuzsku :-):
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kviz/3.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kviz/4.jpg

b.