RFID ctecka.

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Listopad 27 10:14:22 CET 2007

Zdravim. Tyhlety ctecky pouzivam jedne svoji aplikaci. Cteni, tak jak
rika pan Bezstarosti, je cca do 10 cm, spolehlivost - necekane vysoka.
Vyrobeno nekolik tisic kusu vyrobku s touto cteckou a zatim nevim o
zadnem problemu (zacalo se vyrabet pred 2 roky).
Akorat jeden postreh - jak tu padlo, ze existuje jedna ctecka, jen je
ruzne brandovana - s tim souvisi i pomilionte kopirovana dokumentace :)
A jak zname ze skoly, opisovani je zrojem chyb ;-) ... Takze me kluci
usati potrapili prehozenyma datovyma vodicema :) Porad mi nesedely
parity ... mlatil sem se do hlavy... kontroloval zapojeni s dokumentaci
ke ctecce ... a pak jsem zkusil prohodit nuly a jednicky a naraz to
sedelo :)
Takze kdybyste narazil na neco podobneho, tak hned nezoufejte ;-)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz