Na počtvrté to snad už vyjde

Pondělí Listopad 26 16:22:48 CET 2007

Hezké odpoledne,

    změnila jsem SMTP server za jiný (lepší a krémovější :-) ) a snad už
bude klid.

    Jestli něco nemám ráda, jsou to WWW rozhraní k poště. I když to
posledním se Centrumům docela povedlo.

    Díky moc všem za nabídky GMAIL, ale už mám čtyři účty a nechci si
komplikovat život dalším. Problémy s přijmutím pošty totiž nemám, chodí
a chodila (tuk tuk tuk) dobře, jen odeslat se nechtěla.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186