LED jako osvetleni + ucinnost TR transformatoru / PZ ?

Petr Zbránek petr.zbranek@ksprogram.cz
Pondělí Listopad 26 15:32:01 CET 2007

Asi jsem umanutej, ale dejme tomu že bych si to
právě na stůl chtěl pořídit a chtěl bych tím
nahradit 100W žárovku:
jen odhadem, kolik si myslíte že by jich muselo být 2/4/8 ?

Děkuji Vám za informace,
PZ