LED jako osvetleni + ucinnost TR transformatoru / PZ ?

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Pondělí Listopad 26 11:56:25 CET 2007

Dobrý den,

dnes mi přišly tyto LED moduly
http://www.official.cz/seoul/acriche.htm
Jsou to výkonové bílé LED na 230V. Cena je cca 200kč za jednu LED, takže modul o výkonu 4W se dvěmi LED stojí cca 400kč, větší modul 8W se 4mi LED stál cca 800kč.
Svítí to dost nepříjemně do očí a trochu to hřeje. Popravdě řečeno, jako stolní lampa nebo bodovka se to uplatní, ale náhrada žárovky (jak si představuje výrobce) například v kuchyni je velmi chabá.

Vzhledem k ceně bych to moc nedoporučil...

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com