Dalsi hocus pocus

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 26 11:18:47 CET 2007

Zdravím,
  domnívám se, že tento příspěvek vznikl do jisté míry nepochopením původního
problému.
  Samozřejmě si můžete pro svou snídani koupit UHT mléko a chléb z nejbližší
pekárny :-). Ale budete druhým zakazovat chov hovězího dobytka a možnost péci
si vlastní chléb ? Proč ? A o tom tam šlo: SMTP bylo zakázáno a bylo nutno
použít jediný předpřipravený způsob, což opravdu může být omezující.
  Ještě jednou si ten mail přečtěte. Jeho první věta je: "Chapu, ze uzivatel
windows obvykle neprovozuje na svem stroji MTA...", čili dopředu vyslovuji
souhlas a srozumění s tím, že to je dnes běžný standard a nijak mi to nevadí.
Jen pak píšu, že by se mělo myslet i na ty "s vlastní krávou". Proč tedy tato
reakce ?

   S pozdravem Pavel Troller