OT: DynaText Browser

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 26 09:30:41 CET 2007

Zdravím,
  mám cca 10 let starou dokumentaci v tehdy občas se vyskytujícím formátu
DynaText (dělala to firma INSO). Mám i browser (verze 2.něco), ale ten je
pro win16 a bohužel podpora win16 ve wine už je dosti špatná a neběží mi
to.
  Chtěl jsem se zeptat, nenašel-li by u sebe někdo DynaText Browser ve
verzi 3.x nebo vyšší pro win32. Ta je v AppDB wine hodnocena jako gold,
tj. plně funkční. Linuxovou verzi nehledám, neboť vím, že nikdy
neexistovala :-(. Firma INSO tehdy byla velmi zásadová a přestože ten
browser uvolnila pod řadou *IXových OS (Solaris, HP-UX, AIX...), Linux
prostě bojkotovala přes i poměrně intenzivní feedback, že je o ni zájem.

S pozdravem Pavel Troller