Dalsi hocus pocus

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Listopad 26 08:41:19 CET 2007

> A co "net neutrality"?
>
> (Je smutne, ze takoveto sdruzeni dokaze byt tak fasoidni :((( )

Presne tak.
  Chapu, ze uzivatel windows obvykle neprovozuje na svem stroji MTA, takze
stejnak potrebuje nastavit "odchozi SMTP server", ale nedovedu si predstavit,
ze bych se do takove site pripojil s Linuxem. SMTP protokol je jednoznacne
definovan v prislusnych RFC a ma pracovat na peer-to-peer principu s vyuzitim
IN MX dns zaznamu. Cokoliv jineho (vynucena proxy v ceste) je "proti prirode"
a ja bych to chapal jako velke omezeni... Cili ano, provozovat vlastni SMTP
a starat se o jeho spolehlivy a bezpecny chod, nic proti, ale NEBLOKOVAT
ostatni, pro ty, kteri s tim umi zachazet :-). Ci mit 2 uzivatelske tridy -
"(l)user" blokovanou a "standard" otevrenou.
  Mimochodem, ma vas SMTP server alespon funkce AUTH a STARTTLS :-) ?

    S pozdravem Pavel Troller