Dalsi hocus pocus

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Neděle Listopad 25 22:10:10 CET 2007

Treba by mel nejaky spolehlivy poskytovatel netu.
U nas ve sdruzeni (praha12.net) mame vsechny smtp zakazane a clenove
pouzivaji nas, ktery pravidelne opecovavame a snazime se odchytavat
spamy atd... pricemz pop3 nebo imap si muzou brat kde chteji
samozrejme. Jen odchozi posta jde pres nas.

Jinak pokud mate zajem muzu nabidnout pozvanku na gmail.

PK