Ako odpojit kabliky z vypinaca a bodovej halogenky?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Listopad 25 03:24:35 CET 2007

Ja bych jeste dodal, ze tento typ spojeni se pouziva docela casto, obzvlaste
ve svitidlech.
Kdyz jde o vodic typu drat (ne licna v dutince) tak se da ze svornovnice za
tahu "vysroubovat"
Nektere svorkovnice maji otvor pro stlaceni pruziny nastrojem, ... vzdy to
nakonec nejak jde.
JL