microATX board D201GLY2 - prvni dojmy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Listopad 24 20:13:15 CET 2007

No to je prave trosku podvod - kdyz nekomu neco doporucuji aby to udelal
tak to chapu, ze je to tak udelat lepsi, ale ne nezbytne nutne. Urcite
je to uplne neco jineho nez, kdyby napsali, ze je to nezbytne.

Ja to mam ted volne na stole takze to neni teplota v uzavrene bedne.

Bednu si udelam sam - musim vymyslet strih na skladacku z duraloveho
plechu - potrebuji stejne bednu na miru a tak si poradim jak to
uchladit, ale proste spotreba u relativne pomaleho CPU na tomto typu
desky je dle meho nestastne.

Radek Vicek