lustrsvorky

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Sobota Listopad 24 00:37:29 CET 2007

Jo s hlinikem mam taky zkusenosti. Kdyz jsem se pred 20 lety nastehoval do
panelaku, byly tam v krabicich vypalene svorky, z dratu jsem v delce 5 cm
misto izolace oklepaval popel. Pred nama tam bydlel policajt :-)) a protoze
v koupelne nemel zasuvku, tahal k pracce prodluzovak z obyvaku - a kupodivu
prezil (hlinik,  dvoudrat a vypalene svorky je vrazedna kombinace a jeste si
to tahejte do koupelny). Hlinik chce opravdu utahovat - ve svorkach tece s
ztraci se sila. Medene vodice (vetsinou 16 mm2) jsme zkouseli dotahovat na
12 let starem zarizeni a byly dotazene.

Andel

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 23, 2007 10:32 PM
Subject: Re: lustrsvorky

Na hliniku v kazdem pripade doporucuji. Mel jsem tady pojistovaka a ten se
divil, ze strpim za sedackou zasuvky s hlinikem.
Mel jiz svoje zkusenosti. Dotahnout sroubky mohu jen doporucit.
Jindra Polivka

Dokonce jsem cetl vazne minene rady elektrikaru jednou za dva roky
dotahnout vsechny sroubky ve vsech krabickach v dome. Coz neni moc
realne.