OT: ako imitovat vo Win klavesnicu

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Listopad 23 22:12:41 CET 2007

Ale pozor pokud to ma chodit na skutecnych 16bit. dos aplikacich.
Nektere programy pro simulaci mohou jit, ale taky nemusi.

Aby chodilo vse v dos okne, musi se posilat take SCAN kod klavesy a
to ne vsechny prg delaji. Dokonce v dokumentaci k jedne z fn. pro simulaci
klaves
je od MS napsano u polozky SCAN KOD neco jako "vyplnit vzdy 0".

Myslim ze zrovna WM_KEY... jsem zkousel a na dosu nechodi.
Netvrdim ze nebude psat do prikazove radky pismenka, ale napr. takove
CTRL+ENTER uz bude horsi.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 23. listopadu 2007 19:32
Předmět: Re: OT: ako imitovat vo Win klavesnicu

Jedna taka "rucna" klavesnica je vo vybave Win (mam tu W2k).
Start->Programs->Accessories->Accessibility->On-Screen keyboard

Inac malo by cielovemu oknu stacit poslat spravy WM_KEYDOWN a WM_KEYUP.

Handle okna (HWND) sa da ziskat napr. funkciou FindWindow zo znamej
triedy okna a/alebo nadpisu okna. Pripadne inymi funkciami (GetWindow,
EnumWindows, EnumThreadWindows, ...).

miro