Kamerove systemy - zkusenosti,skoleni?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Listopad 23 20:05:06 CET 2007

Zdravim
Ja nevim jak pro ostatni, ale pro mne by toto tema bylo take zajimave.
Pokud jste tedy obrzel nejake oporuceni, mohl by jste mi je preposlat?

Honza

PS: Tento email pisi schvalne pres konferenci, protoze si nemyslim, ze
by se na prispevky melo odpovidat privatne. Jestlize to zajima jednoho
na konferenci a nekdo jiny na konferenci zna odpoved, je docela
pravdepodobne, ze to bude zajimat i ostatni, nehlede k tomu, ze casto
se tu probiraji mnohem vetsi OFFTOPICy.