OT: ako imitovat vo Win klavesnicu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 23 19:32:21 CET 2007

Jedna taka "rucna" klavesnica je vo vybave Win (mam tu W2k).
Start->Programs->Accessories->Accessibility->On-Screen keyboard

Inac malo by cielovemu oknu stacit poslat spravy WM_KEYDOWN a WM_KEYUP.

Handle okna (HWND) sa da ziskat napr. funkciou FindWindow zo znamej
triedy okna a/alebo nadpisu okna. Pripadne inymi funkciami (GetWindow,
EnumWindows, EnumThreadWindows, ...).

miro