OT: Jak elektronikou proti hlodavci

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Listopad 23 19:26:04 CET 2007

Tak kuna nam v praci nekolikrat prekousla jak nic kabl v autech vedouci ke
svickam (jak prst tlusty) . Jsou to pekne potvurky rano jsem prijel se
zahratym motorem do prace ona vlezla dovnitr zahrala se a jeste sezrala tu
izolaci z dratu + ho nekolikrat prekousla.To jsem poznal odpoledne kdyz jsem
se divil proc mi auto rachta na 3 valce  . Chutna ji urcity typ izolace na
urcitych typech aut. Vsechno vyresil bzucak za 500,- .

snehulak