Theremin

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Listopad 23 16:51:49 CET 2007

Myslim ze balua asi brzo zabiju! Ja si tady v kanclu pocitam nejakou hustou
matematiku a on mi zatelefonuje ze potrebuje uzasne rychle vyfrezovat tisk.
Z jeho vypraveni jsem nabyl dojmu ze je to superdulezita vec nezbytna pro
provoz LHC, tak jsem rekl ze jo. Jeste vic me v tom utvrdilo kdyz dosel s
pozlacenym tiskem. Tak jsme zacali pripravovat soubory na frezu. Vtipny
nazev th.zip mi neprisel k zamysleni, ovsem jak se soubory nedarilo
vygenerovat, musel je vyrobit znova a jaksi opomnel prejmenovat ten vysledny
drill soubor ktery mel nyni nazev 'theremin.drl'. A pak uz mi to doslo! ...
zase nejaka hracicka na vikend