RE: Pátek: Účinnost zdrojů 12VDC

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Listopad 23 15:29:40 CET 2007

Tak po tehle informaci prahnu jiz leta, stejne tak jako po tom jaka je
ucinnost toroidního trafa a jak se tato meni v zavadlosti na zatizeni (tuším
se tu na to nekdo pta v theadu o LEDach)

Take resim podobne udelatko pro zalohovany rozvod 12V po baraku, o baterii
uvazuji take, ale vase reseni, kdy vybijite baterku a tu nasledne dobijite
na tom co do ucinnosti a nakladu na provoz bude asi dosti bidne. Byla to
jedna z variant o které jsem také uvazoval, ale nakonec jsem ji odsunul
Nabijeci proces ma teoreticky ucinnost az 90%, ale to je tak teoreticke
maximum u nove PB baterie, casem bude klesat a u starsi baterie bych to
videl na 8x%. Zivotnost Pb aku co do nabijecich cyklu asi take nebude nijak
ohromujici, nicmene nedokazu odhadnout zda tam bude rozdil oproti zivotnosti
pri trvalem dobijeni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Rosko, Peter
Sent: Friday, November 23, 2007 2:25 PM
To: HW-news
Subject: RE: Pátek: Účinnost zdrojů 12VDC

zdravim,
dost dobre nerozumien ci mate na mysli centralny zdroj alebo viacero mini
zdrojov, ak centralny tak potom:

mam na stole zatial len vrabcie hniezdo s funkciou automatickej nabijacky Pb
akumulatora.
stara baterka z auta, trochu elektroniky napajanej z baterie a baterka ide
furt, ked sa vybije tak sa zapne primar nabijacky.
+ jednoduche, ucinne, schopne dodat vysoke prudy
- velke, tazke, staromodne

p.rosko