Jak elektronikou proti hlodavci

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Listopad 23 15:27:01 CET 2007

Aha, ale tak to chce hodne tolerantni sousedy... :-)

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, November 23, 2007 1:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak elektronikou proti hlodavci

Byly, uz jsem je sem psal. Dal jsem nad jejich hnizdem pod parketama 2
reprobedny, reprakama dolu a pustil jsem zesilovac uplne nadoraz, basy
nadoraz, vysky na minimum. Kraval to delalo nekolik hodin a po navratu jsem
jen zametl mravence. Byla jich docela pekna hromada. Reprobedny cca 30L byly
s teslackym ARN 6800 a zesilovac daval cca 50W. Druhy pokus je vyhnat z
betonove podlahy neuspesny, nenasel jsem hnizdo. a asi by to potrebovalo
podstatne vyddi vykon, neco jako maly bucharek.