lustrsvorky

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Listopad 23 10:10:30 CET 2007

Robil som elektroinstalaciu s pruzinovymi kontaktami od Waga. Tie boli na
droty, ale vyrabaju aj na lanka (tam treba kontak najprv roztvorit
srobovakom) Je to hlavne rychle a pohodlne, co sa tyka dlhodobej
spolahlivosti neviem, pride mi ze hlavne v zasuvkach ma ocko drotu a srob
vacsiu stycnu plochu, na druhej strane, pruzina je odolna voci vibraciam a
stale tlaci rovnakou silou...

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 23, 2007 10:04 AM
Subject: lustrsvorky

Chystám se na nějaké drobnější úpravy elektroinstalace a chtěl bych
jít s dobou (a hlavně mě nebaví šroubování) a použít nějaké pružinové
(či jak se to jmenuje) svorky místo "čokolády", prý to má být dokonce
spolehlivější. Je moje idea správná? Dá se to použít na lanka i dráty?
Nějaký tip na kvalitní výrobek?

Dík za odpovědi.

Aleš Procháska