OT: Jak elektronikou proti hlodavci

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Listopad 22 20:54:54 CET 2007

No ja jsem jednou v kotelne pri rekontrukci otevrel na tyden kanal,
ktera usti do obecni kanlizace, letos na podzim jsem nahodou zahledl
krysu (nikoliv potkan ani mys ale krysa)   koupil jsem takovy gel na
krysy a potkany, ucinkuje po 7 dmi dnech . Dle navodu jsem rano trochu
nacintal na rouru , vecer jdu zkontrolovat a hle, sezrano, a dokonce mi
odtahla i tu tubu s tim jeden a sezrala ji taky.
Kdyz jsem ted postupne spalil drevo, lezela vysusena uplne pod drevem
pod posledni deskou na zemi.
Ale zapach je to opravdu neprijemny.

Druha historka.
Prestal fungovat centralni server, vyjedeme na servis a zjistime ze
odesel zdroj, takze jsme ho rozebrali jestli neni pojistka v coudu a hle
jelikoz byl server na pude , maly mysak vbehl do zdroje zevnitr pres
rozhryzanou pruchodku , zastavilo ho az 230 V, a nez zdroj chipl tak ho
ventak dokazal krasne vysusit ani se nemusel preparovat.

Takze z toho vyplyva, dejte na pudu zdroj z PC s ventilatorem a dovnitr
kupte tu pastu ;-) ;-) ;-) muzete pak pred Vanocema prodavat plysove
mysky pro stesti ....
nezapomente na stitek:  pro deti od 3 let ;-)

LK