Jak elektronikou proti hlodavci

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Listopad 22 20:32:53 CET 2007

On Thu, 22 Nov 2007, Soltisik Miroslav wrote:

> Zabudnite na hlodavcov.
> Je to hmyz a pochutnava si na vasom krove.
> Ja viem, znie to neuveritelne (najma kvoli tej hlasitosti) ale dam ruku
> do ohna za to.
>
> Ok. Ruku beriem spat, ale som ochotny stavit, povedzme 10 Ojro.
>
> Presny nazov toho cerva vam nepoviem, ale hryzie si krasne chodbicky
> tesne pod povrchom.
> Zanechava po sebe prasok (drevena hmota a asi svoj odpad).
> T.j. opatrne otvorit (spravit sondu) a zistit pricinu.

To dela kurovec. Ale ten neni az tak skodlivy - bere jen to lyko a drevo
nezere. Kdyz do sklepa navezeme drevo na topeni tak to v nem krase chroupe
:-) Ale ziskate ho jen tam ze si privezete nove drevo a neoloupete tu kuru
s lykem takze u starsi stavby nepravdepodobne. Blby je cervotoc ten znici
drevo, ale ten neni slyset kdyz pracuje.

Ja bych si taky tipnul na mys. A jed nedoporucuju - mit chciplinu ve
strese nic moc. Chce to zjistit kudy lezou ven a tam licit pasti..