OT: Jak elektronikou proti hlodavci

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Listopad 22 19:35:59 CET 2007

No mys snad ani ne (pokud bude tak blba aby to sezrala). To je male
zvire ktere driv vyschne nez aby nejak vic zasmradlo.

Proti mysim jsou dobre kuny. Kdyz se vam usidli na pude je stoprocentne
bez mysi. Problem je ze byste tam pak radi meli radeji zase ty mysi.
Kuny se dokazou zabydlet a houfne mnozit. Jsou to vysoce graduovana
zvirata proti mysim, se zuby z damascenske oceli, ktere se prokousou i
plechem. Vydrzi behat a delat kraval celou noc a jako bonbonek dokazou
na strechu zatahnout treba i slepici. Jsou to takovi desetibojari mezi
hlodavci - vylezou po cemkoli a kamkoli.

To s tou slepici se stalo kamaradovi v podobne strese se zateplenim a
oblozene palubkami. Ta slepice tam smrdela cele leto nez jim doslo, ze
nezbude rozebrat pulku strechy coz nakonec opravdu museli udelat.

Takze ja bych jednoznacne radeji volil tu mys.

Radek Vicek