Jak elektronikou proti hlodavci

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Listopad 22 19:18:10 CET 2007

No tak to nekdy ty Vase Ojrooo propijeme. Letos je neuveritelne mysi a
jsou neuveritelne voprskle!!! Zadni brouci nedelaji takovyhle kraval na
jednom miste.

Prakticky to co popisuje kolega - celonocni chroupani primo nad hlavama,
kdy primo citim jak mi hryze mysak jen na silu desky od ruky jsme
zazivali cele leto na chalupe. Mys je profesional a vi, ze za ni
nemuzete proto si z Vaseho mlaceni naprosto nic nedela. Tloukl jsem
opravdu vsim moznym.

Nicmene ty kvanta mysi ztraci obezretnost a od nastrazeni pasticky do
chyceni to netrvalo dele nez 30 minut.

Radek Vicek