feritova perlicka v eaglu

Čtvrtek Listopad 22 16:09:35 CET 2007

Děkuji Ti náčelníku, že ses mne zastal ... ;-)

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, November 22, 2007 2:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: feritova perlicka v eaglu

to potom nie je feritova perla ale filter. Perla sa vzdy navlieka na vodic, jedine ze by sa vam ju nejak podarilo navliect na cesticku na plosnom spoji. To co sa pajkuje bude najskor cievka/tlmivka (v principe to iste, ale uz to ma prevleceny drat).
Takze teraz pre zmenu dakujeme my podakovanie za zbytocny mail.
b.