[OT] Synchronizace casu ve Windows NTP protokol atd.

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Středa Listopad 21 12:07:12 CET 2007

At 09:42 21.11.2007, Pajpach wrote:
>No me to sice synchronizuje s jakymkoliv casovym serverem, vcetne tech
>predvolenych, ale po uspesne synchronizaci je cas beze zmeny. Takze kdyz ted
>nastavim, ze je cerven, 7:20 rano, tak po synchronizaci bude porad cerven,
>7:20 rano.

Nevim, jak NTP na windows, ale na linuxu to funguje tak, ze zmeni velikost
vteriny tak, aby 'dobehl', tj. aby byl cas stale spojity. Samozrejme, ze to
chvili trva a velke casove rozdily rovnou 'vzda'. Proto se to da udelat
tak, ze si prvni cas clovek 'spravi' rucne a zbytek uz mu doladi ntp.

Jenze jak to je na windows nevim, man jsem nenasel ;)

Offtopic: Zde bych poprosil nejakeho Win experta ;), aby mi ukazal, jak se
hledaji prostredky operacniho systemu WinXP takoveto informace. Tj. jak se
zjisti, ktera sluzba je za to zodpovedna, jak se jmenuje, kde ma nastaveni,
kde je dokumentace, jaky protokol pouziva atd.
Na linuxu mam pro ntp man, info, apropos. Na windows jsem ztracen.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.