RE: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Listopad 21 10:04:02 CET 2007

Nepsalo samo, psal jsem ja respektive jsem to proste napsal jednou a pak
bezmyslenkovite kopiroval, pokud to zjednodusim
tak  jsem si to poprve ulozil do schranky a pak jen kopiroval, pripadne
umazal m2, fakt, ze mam lomitko pred h mi proste vubec
nedosel/nevadil/nezabyval jsme se tim.
Není to tak, ze bych svou nepozornost/blbost hazel na stroj, proste jsem
popsal jak k tomu doslo.

Zminka o Outlook/Word a čestině/cestině měla dokreslit fakt, že kdyz clovek
kazde druhé slovo musí opravovat, protoze mu ten vul/stroj dopise tu hacek,
tu carku tak nevYdi to co jindy vidi.
Jineho postovního klienta pouzivat nechci, automaticke opravy nelze
selektivne vypnout, jen pro hw konferu, kdysi jsem pouzival makro
zaústi/odčešti, ale to mi nechce tak uplne korektne makat ve verzi 2007

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Wednesday, November 21, 2007 12:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Puvodni zprava ze dne 20.11.2007 od Novotny Pavel:

> Ale neunika, je to preklep, respektive blbe definovana makro
> klavesa, asi budu za exota, ale pouzivam jako klienta MS Outlook tj.
> pro psani defakto Word a docela slusne zapasim s nemoznosrti psat do
> konfery česky.

Tedy, nechtel jsem vubec reagovat, ale tohle mi, Pavle, vazne neda :-)
Kdybys napsal jen tu prvni vetu, ze to byl preklep, pak OK, to beru,
proste ses spletl. Ale nerikej mi, prosimte, ze zrovna kvuli Microsoft
Outlooku, Microsoft Wordu, makrum a cestine to samo psalo "kW/h na m2"
misto "kWh/m2" :-))) To vazne neberu :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz