RE: Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Listopad 20 23:03:28 CET 2007

Ale neunika, je to preklep, respektive blbe definovana makro klavesa, asi budu za exota, ale pouzivam jako klienta MS Outlook tj. pro psani defakto Word a docela slusne zapasim s nemoznosrti psat do konfery česky.

Doufam, ze bylo patrne, ze hovorim o energii na plochu a tak jednotka podle SI mela byt spravne "kWh m-2".
Timto se omlouvam a sypu si amorfni kremik na hlavu :-)