Navrzeni integracniho clanku

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Listopad 20 17:46:10 CET 2007

> [...]

HCi> http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040341.jpg     (X=2ms/dilek)
HCi> http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040342.jpg     (X=2ms/dilek)
HCi> http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040343.jpg     (X=1ms/dilek)

HCi> Ten prubeh je ted generovany jen po 45st tedy hodnoty jen 0, 0.707 a 1
HCi> coz je skoro nejhorsi pripad - kdyz generuji z vice hodnot tak je to
HCi> lepsi. Ten prvni obrazek je prakticky to co se od toho ceka v tomto
HCi> pripade. Ty dalsi uz tak moc fajn nejsou. Nicmene mam dojem, ze kdybych
HCi> pouzil R=500 a C=3.2uF tak to bude mnohem horsi.

Buzení je snad po 90st, vidím tam 4 intervaly do periody.

HCi> Predpokladam, ze to je dusledek toho, ze buzeni je prilis mekke a proto
HCi> ze ty nabezne a sestupne hrany tak ohybaji.

Přijde mi že průběhy odpovídají - tau máte 0.33ms, přechodový děj
bude trvat cca 5x tolik, tzn. 1.6ms. Pokud by byla změna stavu za
kratší dobu tak se hodnota nestihne ustálit a bude to znamenat snížení
max. rozkmitu.

Jaký jste si obecně představoval výsledek?
Jednoduchý RC článek má pouhých 20dB/dekádu. Zkuste poctivě vzorkovat
v plném rozlišení a zapojit 3 články za sebou, každý následující bude
mít 10x větší R a 10x menší C, aby se tolik neovlivňovaly.

Tomáš