Navrzeni integracniho clanku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 20 17:13:26 CET 2007

Zdravim,

tak tedy referuji...

No abych pravdu rekl nejak se mi nezda to co se vypocitalo enbo je nekde
chyba.

Priznam hned na zacatek, ze jsem nepouzil navrzene hodnoty, protoze se
mi zdaly az moc (hlavne kondenzator) - ted mam odpor 330ohmu a C=1uF.
Navic jsem zatim pouzil na zkousku jen jednu sekci RC clanku.

Zde je to co jsem odfotil z osciloskopu:

http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040340.jpg  	(X=5ms/dilek)
http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040341.jpg	(X=2ms/dilek)
http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040342.jpg	(X=2ms/dilek)
http://www.cncnet.info/image/rc_clanek/p1040343.jpg	(X=1ms/dilek)

Ten prubeh je ted generovany jen po 45st tedy hodnoty jen 0, 0.707 a 1
coz je skoro nejhorsi pripad - kdyz generuji z vice hodnot tak je to
lepsi. Ten prvni obrazek je prakticky to co se od toho ceka v tomto
pripade. Ty dalsi uz tak moc fajn nejsou. Nicmene mam dojem, ze kdybych
pouzil R=500 a C=3.2uF tak to bude mnohem horsi.

Predpokladam, ze to je dusledek toho, ze buzeni je prilis mekke a proto
ze ty nabezne a sestupne hrany tak ohybaji.

Existuje nejakej brouk, kterym bych to buzeni posilil (pokud pominu
mustek z tranzistoru)? Potrebuji z 5V zase na 5V.

Radek Vicek