Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Listopad 20 16:55:10 CET 2007

Mimochodem v souvislosti s dopadajici energii na zem v zavislosti na
rocnim obdobi se velmi tesim na tento graf:

http://www.jakjevenku.info/meteo_m_vyber.php?stanice=cb&typ=ch1&mesicu=6

Je to graf prumerneho denniho osvetleni tedy vcetne noci. Merim sice jen
  od 2.10.2007, ale i tak se ta tendence zkracovani dne jasne rysuje.
Jsem zvedavej jestli se to opravdu otoci na vanoce.

Pro rejpaly...vim o tom, ze z denniho prumeru delat spojity graf je
hovadina, ale kdo vi co na grafu je to snadno pomine. ;-)

Radek Vicek